Промо акції – роль сувенірної продукції?

Промоакція ( англ. Promo - рекламний; лат. Actio - Дія, що робиться для досягнення будь-якої мети). Компанії – учасники ринку, використовують акції для просування продукту або послуги, які впливають на цільову аудиторію – кінцевих споживачів. Сувенірна продукція з логотипом є однією з важливих складових акцій, т.к. вона привертає увагу споживачів та виділяє компанію серед безлічі конкурентів.

Сувеніри з логотипом залишають приємні враження у покупця і виступають свого роду візитною карткою вашої компанії.

Правильно підібрана сувенірна продукція, в руках грамотного маркетолога, стає потужною зброєю із залучення клієнтів та збільшення продажів.

У промо акціях рекламно-сувенірної продукції відведено особливу роль. Вона виконує функції збільшення обсягу продажу, викликає бажання першого придбання товару, спонукає до повторної купівлі, а також забезпечує впізнаваність торгової марки чи компанії.

Готуючи проведення промо-акцій, можна використовувати такі категорії сувенірної продукції з логотипом: письмові приналежності, одяг, посуд, електроніка та інші. При використанні сувенірної продукції, важливо щоб вона асоціювалася з компанією, яка її дарує, викликала емоції, а ще краще була корисною. Яскравим прикладом таких промо акцій служать чайні компанії, які при купівлі кількох пачок чаю дарують чашку з фірмовою символікою.

Якщо сувенірна продукція підібрана неправильно, вона може повною мірою зацікавити кінцевого споживача, привернути його увагу, спонукати до дії. Тоді проведення промо-акції стає під загрозою зриву і компанія не може досягти результатів, на які розраховувала.

Розповсюдження сувенірної продукції може здійснюватися кількома способами: отримання подарунка за купівлю товару або користування послугою, вручення призу за участь у розіграші (якщо Ви, звісно, стали переможцем).

Дуже важливою складовою промо-акцій є залучення до процесу її учасників, чим більше учасників залучено, тим більша ймовірність лояльного ставлення до вашої компанії та продукту. А найголовніше те, що швидше за все вони стануть його постійними споживачами. Позитивні емоції при отриманні подарунка безпосередньо відбиваються на іміджі компанії. Погодьтеся, що випити пива з фірмового келиха з логотипом, отриманого в подарунок від улюбленого бренду, набагато приємніше.

Чим правильніше підібрано сувенірну продукцію з логотипом, тим успішніша промо-акція і вища продаж!!

Корпоративні сувеніри з логотипом

Відгуки

Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід